New looks

josos.org has a new design. I decided to do it in wordpress (darn i’m getting lazy these days). The design is based, with some modifications, on the Barthelme 1.2 theme by Scott Allan Wallick.
The old josos.org is still available at http://www.josos.org/index/ while i’m moving softwares to SVN and all images to flickr.

7 Responses to “New looks”

  1. Looks aren’t everything how about new comments :)

  2. a-bort Says:

    Hey, looks are everything baby :)

    Simon, je kan ‘login required’ uitzetten voor comments..

    Leuke foto bij ‘about me’ :)

  3. a-bort Says:

    Oh, en moderate zou ik ook standaard uitzetten, je kan een post altijd verwijderen (zoals deze bv :) )

    voor comments zonder member, vinkje weghalen op:
    http://www.josos.org/wp/wp-admin/options-general.php

    voor accepting post without moderation, kopje “Before a comment appears:” op:
    http://www.josos.org/wp/options-discussion.php

    Kan je altijd weer terug zetten als je problemen krijgt..

  4. Tja, ik heb dat juist allemaal aangezet vanaf het moment dat ik zo’n 50 spam comments per dag kreeg!
    Ik kan je zeggen dat die handmatig verwijderen een behoorlijke pain in the *ss is.

    Gelukkig houdt akismet het meeste nu tegen, maar ik laat het toch nog maar even zoals het is…

  5. a-bort Says:

    Ah bah.. ja, dat verklaard!

  6. Als je al een keer gepost hebt, dan ben je trouwens uitgesloten van moderation ;-)

  7. a-bort Says:

    pas maar op… :)

Leave a Reply

